Segítünk, ha autója szervizre szorul. A Business LeaseCall Centerrel Ön és kollégái egyszerűen és gyorsan, online vagy telefonon jelezhetik szerviz igényüket.
Időpontegyeztetéshez hívja Call Centerünket és válassza ki az 1-es menüpontot vagy töltse ki Online adatlapunkat.
Rendszeresen ellenőriztesse az autó állapotát. A gépjármű problémamentes használatához olvassa el az autó kezelési könyvét és szerviz útmutatóját, és vegye figyelembe a gyártó általi előírásokat. Kísérje figyelemmel a gépjármű esetleges hibajelzéseit és figyelmeztetéseit. A gépjármű karbantartása kulcsfontosságú, kérjük tartsa be a márkák által előírt szervizperiódusokat. A többiről majd mi gondoskodunk!
Azonnal álljon félre és tárcsázza a Business Lease road assistance számát +36 1 886 9288. A segélynyújtó szolgálat, a bejelentést követően intézkedik és biztosítja az Ön további mobilitását.
A szervizbe való megérkezés után, a szervizelt autó átvételekor kérje a szerviz munkatársaitól a munkalapot, majd ellenőrizze le a rajta található munkafolyamatokat. A Business Lease minden esetben előre elküldi a szerviz részére az esetlegesen felmerülő javítási igényeket, melyeket ön jelzett a Call Center számára. Amennyiben az ön által jelzett problémák kijavítása nem szerepel a munkalapon, kérjük, hogy jelezze a szerviz munkatársainak.
Kérjük, hogy csereautó igényét a Business Lease központi számán (+36 1 600 0999), vagy írásban a service@businesslease.hu címen jelezze felénk. Csapatunk haladéktalanul intézkedni fog, hogy folyamatos mobilitást biztosítsunk Önnek.
Ha az autó műszerfalán a narancssárga figyelmeztető lámpa jelzés felvillan, akkor a Business Lease Call Center szolgálatát kell értesíteni. Fontos, hogy bármilyen rendellenesség esetén -ha úgy érzi, hogy az autó nem biztonságos- kérjen segítséget.
A gépkocsigyártók korábban a szerviz intervallumok betartását meghatározott rugalmassággal kezelték. Ezt a gyakorlat mára már megszűnt és a túlfutást garancia korlátozásával vagy akár elvesztésével jár. Ezért nagyon fontos, mert ha meg szeretnénk tartani a teljes körű garanciát és az esetleges méltányosság lehetőségét, akkor amint jelzi az autó a szerviz esedékességet, egyeztessünk a Business Lease Call Centerrrel és jutassuk el az autót a megfelelő szervizbe. Természetesen a szervizek elmaradása nem csak a garanciát veszélyezteti, de az alkatrészek élettartamát is jelentősen csökkenti.
Az autóban található szerviz útmutatóban és használati kézikönyvben mindegyik gyártó feltűnteti a szerviz intervallumokat. Ezeket figyelmesen kövesse nyomon. Emellett a legtöbb gépkocsi márka hibajelzője automatikusan jelzi a műszerfalon a szervizigényt.
Ha a cégautónál probléma lép fel – legyen ez egy kötelező szerviz vagy egy kisebb javítás -, a szervizbejelentkezés nem az autóvezetőre hárul. Segít Önnek a Call Center szolgáltatásunk. Ön helyett mi intézzük a hosszadalmas szerviz bejelentkezést. Felveheti a kapcsolatot Call Centerünkkel online formában vagy telefonon egyaránt.
Ön fontos számunkra és mi gondoskodunk járművéről. A jármű rendszeres karbantartása fontos a biztonságos autózás érdekében. Mi segítünk Önnek.
Ön fontos számunkra és mi gondoskodunk járművéről.
BUSINESS LEASE Hungary Kft.
H-1134 Budapest, Dózsa György út 146-148. 6. em.
Adószám: 13110123-2-41, Cégjegyzékszám: 01-09-966983